Commercials

In commercials, zowel bij tv-commercials, radiospots, als online-commercials wordt bijna altijd met voice-over gewerkt. Een commentaarstem beschrijft wat er gebeurt, en bepaalt mede het gevoel, de sfeer, en daarmee het succes van de reclamespot. De tekst wordt tot leven gebracht!

play Download Commercials-Compilatie
play Download Commercials-Verleidelijk
play Download Commercials-Gezellig
play Download Samsung
play Download Amstel Radler 0.0

Werkwijze eigen studio

Mail de tekst

De in te spreken tekst stuurt u via e-mail. Beluister de voorbeelden hiernaast en in overleg bepalen wij de gewenste klankkleur en dynamiek. Tarieven zijn afhankelijk van lengte en doel van de productie. Voor informatie of offerte bel 0611293772 of stuur een mail.

Ontvang de opnames

De gewenste opnamen worden in een professionele geluidsstudio gemaakt, en kunnen in de meeste gevallen binnen 1 werkdag geleverd worden. Indien u de voorkeur geeft aan een studio naar eigen keuze dan kan dat natuurlijk ook.

Uitgebreide uitleg van de werkwijze

Klanten die u voorgingen

Waarom Bob Stoop?

Ik werk al jaren vanuit dezelfde studio, met grote en kleinere klanten. Voor commercials, documentaires, bedrijfsvideo’s, en online instructievideo’s. Door die ervaring kan ik snel werken, en komen we meestal binnen een werkdag tot het gewenste resultaat.
Altijd zet ik mij met plezier en betrokkenheid in om uw tekst tot leven te brengen. Aanleveren vanuit eigen professionele studio behoort tot de mogelijkheden.

Bekijk de eenvoud van de werkwijze en/of beluister de verschillende klankleuren op de pagina voice-over

Voor specifieke vragen, meer informatie, offerte of demo bel 06 112 93 772 of stuur een mail.

 

Wat is het precies?

De voice-over of stemacteur is degene die buitenbeelds commentaar geeft op wat er op het beeld te zien is, maar ook degene die radio-teksten inspreekt. Bijvoorbeeld commercials, reclamespots dus, en tekenfilms worden door een voice-over ingesproken. Ook in documentaires maakt men vaak gebruik van voice-overs in plaats van een presentator. Het komt nogal nauw welke stem voor welk doel gebruikt wordt. In alle gevallen wil je de aandacht vasthouden, maar wel steeds van een andere doelgroep. Dat is de kunst.